Nedräkning

onsdag 14 september 2016

Väntar och väntar

Men ååå kan de inte bara komma snart?!
Jag pratar om mitt paket från Panduro.
Dom skickade det den 9/9 så de borde ju vara här nu.

Jag läser i många bloggar att julspaningen i full gång.
Jag har dock inte sett minsta tecken!
Hade hoppats på IKEA, dom brukar ju vara tidiga.
Men icke!
Som tur är har jag dammat av några jultidningar från förra året.
Jag må ha läst dom tidigare men känslan är den samma.
Pirrandet och längtan kommer direkt.

Sen kan jul vara olika.
Hemma hos kärleken finns fyra katter och ingen gran.
Tycker de här bilderna är ett exempel på hur olika det kan se ut
beroende på vilket typ av husdjur man har.



Den här julen blir den första sen jag tog farväl av min bäbis Tjejen.
Hon är älskad och saknad <3

Under tiden som jag väntar på julen pysslar jag på med annat.
Jag är jättenöjd med mina guldfärgade ljusstakar.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar