Nedräkning

tisdag 20 september 2016

Super nöjd!

Idag har jag pysslat lite, slutfört påbörjade projekt.
Gjorde en penna och färglade gästboken och jag är supernöjd!
Köpte en vanlig bläckpenna och med lite smältlim 
och färg vips har jag en ursnygg penna som matchar gästboken.


Jag är även fyndat lite på Dollarstore, Panduro och TGR.
Är mycket nöjd med mina köp.

Köpte förvarnings korgar så jag kan få lite ordning bland mina pysselsaker.
Från Panduro kommer en set med DIY helloween kort 15 Kr för 20 stycken på rean. 
Hittade svarta canvasdukar på Dollarstore, hittade också döskalle iskubsform och
glittriga spindlar


Döskallarna ska jag använda och göra vita chokladpraliner i. 
Jag har sett sådana på nätet från USA men nu har jag egna!
Önskar att jag kunde hitta en större form.
Såg ett klipp på Youtube där hon gjorde en stor döskalle som ljus.
De vill jag också göra!!
Lägger en länk här så du kan se hur hon gör.


Jag har letat efter insekter som jag kan använda i mitt pyssel,
och idag hittade jag i alla fall spindlar.


Jag måste bara lägga upp den här länken.
Jag har hittat den coolaste helloweentårtan någonsin.
Kolla in den här.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar