Nedräkning

lördag 17 september 2016

Tillbaka på fast mark igen

Äntligen hemma från kryssningen. 
Själva krysset var bra med fy för bussresan hem!
Det började med att bussen som skulle hämta oss hade fastnat i en olycka
och kom därför 20 minuter sent. 
Sen var det köer ända från innerstan till Södertälje...
Och så skulle det stannas i håla på vägen.
Landade hemma nästan 1½ timma sena.
Idag däremot har jag äntligen hämtat mitt Panduropaket.
Jag är ensam hemma hos kärleken tillsammans med hans fyra katter, 
då han är på dop i Piteå över helgen.
Pyssel står på schemat.
Började med att följa videon på youtub 
men insåg snabbt att jag får göra de på mitt eget sätt.
För med bara smältlim såg den alldeles för tanig ut.


Jag la till lite bakplåtspapper och limmade dit de.


Funkade inte för mig att använda bara lim som tjejen i videon.
Får jag nu bara på lite svartbrun färg ska de nog bli bra.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar