Nedräkning

tisdag 13 september 2016

I can't wait...

Som ni kanske märkt är jag väldigt sugen på halloween.
Jag har i dag sett flera filmer på youtube 
som gör att jag går igång på alla cylindrar.
Kolla in de här trädet!


Ojojoj blir en tripp till biltema för att köpa ståltråd.
Nått annat som gör att jag behöver dit är vit färg till mina ljus.
Jag hade köpt en sprayflaska vit färg men de täckte inte helt så
de blir till att måla på gammalt hederligt sätt.


Jag hittade även en film om en trollformels bok som jag vart kär i.
De fick mig att tänka lite längre... jag ska göra en sån
fast som en gästbok till min halloweenfest.
Såg även denna om hur man gör ett trollspö, 
jag ska göra detsamma fast med en penna som grund som matchar boken.


Det här inspirerar mig mycket, fast i stället för väska ska jag göra kistan
och använda att lägga upp godsaker i till festen.
Jag tycker den är döläcker :)

Här är en annan länk på samma ämne fast den är på spanska om jag inte misstar mig.
Den är värd att se ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar