Nedräkning

onsdag 5 oktober 2016

Fler tomtar och mer jul!

På Dollarstore i Fittja har fler tomtar letat sig fram.
Tyvärr är de inte 3 för 20:- som de ser ut på bilden.
300 kr styck för både röda och vita tomtar..typisk!



Några julbockar och dom här fina klockorna i guld med tallris och kottar
 gör i alla fall mig lycklig.
Jättefina adventsstakar fanns också,
tyvärr har jag ingen plats för fler hos mig.
Jag är så konservativ i mitt julfirande att jag inte kan byta ut dom 
ljusstakarna jag har utan kör på samma år ut och år in.
Kanske någon gång i framtiden får ett hus med fler fönster i.



Visst är de en härlig rosett!


Jag fortsätter med mitt Halloweenpysslande när jag inte julspanar.
Idag har jag börjat färglägga glasburkarna som jag ska ha
som ljuslyktor på min 40 års fest i november.
Dom ska pyntas mer men jag har inte fått de material som jag beställt på Ebay än.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar