Nedräkning

torsdag 27 oktober 2016

Åååå vad jag önskar att USA låg närmare

Jag är fast på Youtube och kollar på "shop with me" på ett ställe som heter Dollar tree.
Det finns massor med klipp därifrån och hur många DIY som helst 
med just Dollar tree varor.
Allt i affären kostar 1 dollar och gissa hur mycket fint dom har!
Och attans så billigt!
Är lite som Ö&B tillsammans med Dollarstore och In & Finn
allt i ett lixom fast riktigt billigt.
Jag fick trösta mig med Dollarstore, Panduro och TGR i dag.
På TGR hittade jag faktiskt inget jag ville ha.
Panduro köpte jag brun akrylfärg som jag velat ha länge.
På dollar handlade jag lite till till festen.
Bland annat en röd lite genomskinlig som jag sedan tryckt ner tre
stycken kackerlackor, allt i halloweenstil.

Men julen är verkligen på intågande på Dollarstore.
titta vad fina cupcakesformar


Adventsljusstaken är ju så himla söt dock inget för mig
jag är lite mer konservativ när de kommer till julen.
Jag vill ha rött, grönt och guld i de mesta.

 
Jag bara älskar denna presentpåse
den är mycket finare än bilden visar!
Och så hittade jag dessa DIY fotokulor till granen.
Annars har dagen ägnats till bakning.
Sist jag bakade brände jag en plåt saffranskubb så de var
bara att göra en sats till.
Dessutom blev de en mjukpepparkaka med lingon i.
Tror de blir efterrätt i dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar