Nedräkning

måndag 12 oktober 2015

Mer jul i antågande

Jag var på Öb i dag och inte mycket men liiite julpynt hade dom fått upp.
Jag blir glad av de lilla! Köpte dock inget men tittade och njöt.
Zoega´s har lanserat 2015 julkaffe.

I helgen var det Perfect Home visning hemma hos mig. 
Dessa två fantastiska ljusstakar ska få bo hos mig!!
Det kommer bli fina arrangemang med adventsljusstaken.
 jag kan knappt vänta.
 Kandelabern ska få stå hemma hos kärleken
i hans badrum.
Fanns bla ljuslyktor, paket och hjärtan i Perfect Homs katalog.
Funderar på om jag inte kan göra dom själv.'
En stomme, tunt garn, lite lim och glitter så borde de funka.
Jag tänker i alla fall ge det ett försök. 
Återkommer med resultatet!

Jag snokar som sagt runt på nätet i jakt på efter jul i alla dess former.
En favoritsida som jag alltid återkommer till är
Som jag önskar att min blogg låg ens i närheten av hur fin denna är!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar