Nedräkning

lördag 17 oktober 2015

Julen har anlänt..

Även till min lilla ica.Och de gillar vi massor!

Efter en tripp till öb insåg jag att julen börjar närma sig på alla fronter.


Hittade två ljusstakar som jag faktiskt INTE köpte
 men verkligen hade vela ha för att dom är så fina.
Den ena påminner om den jag beställt från Perfekt Home... fast till 
ett helt annat pris.

Och domherrarna var såå fina tycker jag,
 Tyvärr är ju just ljusstakar en av mina svaga sidor.
Jag äger hur många som helst!! Jag får lova att byta säsongsvis. 
Och som de känns nu finns de ingen av de ljusstakar jag äger som jag 
vill byta bort så de blir inga mer ljusstakar för mig.

Jag har åter landat i kärleksnästet och jag har laddat med allt med all möjligt 
pysselmaterial så jag har och roa mig med medans
kärleken är i USA på jobb.






2 kommentarer:

  1. Jag gillar också ljusstaken och domherrarna men har också alldeles för många. .

    SvaraRadera
  2. Ja vi har de inte lätt, vi julälskare :)

    SvaraRadera