Nedräkning

söndag 25 oktober 2015

Ljus i mörkret

Nu är de helt okej att sätta upp belysningen ute
 och ändå inte vara först i området. 
Helt fantastiskt att få lite julkänsla utomhus i mörkret.
 Alltså blir de till att rota fram julbelysningen till helgen! 
bilden är lånad från http://4myhome.se
Idag har jag avnjutit dessa små godingar.
 Jag älskar oreos och kärleken köpte med 
en stor förpackning triple double oreos till mig från USA.
Mycket gott måste jag säga.
Kärleken har hittat ett nytt julgodis recept som han vill prova.
Choklad- och chilikola.
Min kärlek är lite av en chilinörd. 
Odlar egen och intar den i olika former.
Ska bli spännande att prova, återkommer med recension senare. 

3 kommentarer:

  1. Börjar längta efter att få fram belysningen nu, framför allt när vi ställt om klockan och kvällarna börjar bli mörka.
    Hittade till din blogg för första gången idag, varmt välkommen till julbloggarnas värld :)

    SvaraRadera
  2. Börjar längta efter att få fram belysningen nu, framför allt när vi ställt om klockan och kvällarna börjar bli mörka.
    Hittade till din blogg för första gången idag, varmt välkommen till julbloggarnas värld :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ååå tack snälla! Känns jättekul men jag är rätt ovan med de tekniska.

      Radera