Nedräkning

torsdag 15 oktober 2015

En skogspromenad och pyssel

Idag har jag varit ute i skogen tillsammans med tjejen. 
Jag plockade lite kottar och annat som jag ska använda i mitt pyssel.
 Efter skogspromenaden blev de en kopp kaffe och en lussekatt, sen satte jag igång och pyssla.
Gjorde dessa söta spöken samt halloweenlyktor som jag tidigare visat en youtube video om.
Jag är inte helt färdig med dom än.
Jag är ändå rätt nöjd så här långt.
Imorgon styr vi kosan mot Eskilstuna.
Där ska jag packa massor med färger, glitter och papper så jag 
kan pyssla mer i veckan som kommer.
Jag är då i kärleksnästet som kattvakt då kärleken är på jobb i USA i en vecka.
Eftersom jag inte känner så många i sthlm så har jag gott
om tid att ägna mig åt pyssel och pynt.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar