Nedräkning

fredag 27 november 2015

Nu kan december börja!


Nu står den där vackra julgran. 
Är nästan så man får en tår i ögat.
Så nu kan december få komma, jag har som regel att
alla julklappar ska vara färdighandlade innan
1 december.
Så även i år alla är klara och färdiginslagna 
Jag är mycket nöjd!


Här är klapparna som ska få åka med mig på min resa norrut 
där jag ska hälsa på släkt och vänner.
Jag åker på tisdag och de ska bli så mysigt!
Min syster Lena har de senaste åren varit här och hälsat på i E-town 
lagom till att granen ska kläs så de var lite tomt när jag fick klä den själv.
MEN jag får vara hos henne i år och klä deras gran.
Jag har gjort en special kula till deras lille knodd med hans namn på.
Nu ska jag ta lite glögg, lyssna på julmusik, tända ljus och bara njuta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar