Nedräkning

söndag 8 november 2015

Mer pyssel på gång

Jag har åter landat i kärleksnästet med väskan full av pysselsaker.
I veckan har jag efterlyst toalettrullar, tomma då. 
Som jag ska ha till adventskalendrar åt kärleken 4 katter samt min hund Tjejen.
Lyckades få tag på 15 stycken, tyvärr behöver jag ju ha 24 st så jag kanske får lösa det 
på nått annat sätt, kanske bara små paket.
I veckan som kommer är de glöggprovning på G.
Jag har tjuvsmakat på två stycken.
Lussekattsglöggen som var mycket godare än jag tänkt,
 men jättemycket saffranssmak är det kanske inte men hade en syrlig 
ton och smakade därför inte så överdrivet sött.
God jul glöggen var däremot väldigt söt och smakar väldigt
mycket kardemumma.
God om man inte ska dricka så mycket.
 Idag har kärleken kommit hem från sin USA resa
 och ligger nu och sussar pga jetlag.
Ska strax gå upp och väcka honom <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar