Nedräkning

söndag 22 november 2015

Behöver lite inspiration just nu.

De finns så mycket jag skulle kunna göra,
men entusiasmen vill helt enkelt inte infinna sig i dag.
Funderar på ett bubbelbad med tända ljus och en bra bok.
Men så kommer jag mig inte för att spola upp badvattnet.
Tror jag vet vad som felas...
kärleken kommer hem i morgon wohooo!
Har snokat runt lite på nätet och hittat ett och annat 
pyssel jag skulle vilja ge mig på.
Problemet är bara att jag kan inte sticka.
Hittade en film på youtube som förklarade hur armstickning går till.
Tvivlar dock på att jag får till de men man kanske ska prova!
Ser ut att vara en fin julklapp att ge bort.
Nu har jag sista finliret kvar sen jag har 3 färdiga krukor.
Dessa kommer fyllas med julblommor och ges bort
till nära och kära i jul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar