Nedräkning

torsdag 12 november 2015

Årets julbad

Idag kom kärleken hem tidigare från jobbet 
och kände sig lite urrig. 
Så vi tappade upp ett bad och tände ljus i hela badrummet
Så mysigt att bara sitta och mysa tillsammans.
Vilken tur att jag köpt en kandelaber som spred ljus.
Idag har jag även hittat 25 dagar av jul på youtube.
Dom har massor med pyssel och inrednings tips som 
går julens tecken.
De här var min favorit så här långt,
 tyvärr har jag ingenstans att hänga den.
 jag är prenumerant  på deras 25 dagar av jul
På facebook finns den jättebra sida med julpyssel
https://www.facebook.com/julpyssel/?fref=nf

Hittade även en jultävling
Reglerna är enkla och alla kan vara med. För att delta ska du:
1. Lämna en kommentar med ditt namn och motivera vem du skulle dela med dig av chokladen till ifall du vann.
För plus i kanten dela bilden på din blogg eller instagram.
Följ gärna Victorias jul på Facebook eller instagram (Victorias_jul).
Tävlingen avslutas den 20 november kl. 21.00
Vinnaren meddelas på bloggen och det är vinnaren själv som ansvarar för att maila sina uppgifter till mig. Vinsten skickas endast inom Sverige. Det är endast tillåtet att delta en gång per person. Upptäcks någon form av fusk blir man utesluten från tävlingen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar