Nedräkning

fredag 21 september 2018

Glöggkoll i stugorna

Årets glögg 2018 blev alltså Di Limone med smak bland annat av den
 Italienska citronlikören Limoncello.

Nytt för i år är också Edward Blom som lanserar sin egen tolkning av glögg.
Jag personligen dricker inte alkohol glögg utan 
sippar helst lätt eller alkoholfritt.
Jag ser fram emot Edward Bloms glögg!
Bäst av alla glöggar jag druckit är en vit vaniljglögg från dufvenkrooks.
Den säljs dock inte längre tyvärr.
Tätt efter den kommer Icas egna alkoholfria.
Det är viktigt att de just är den med vit etikett för den är mycket godare 
än den med alkohol i tycker jag.

Jag var på mitt eget Mecka dvs Dollarstore och dom håller 
att röja plats för allt julpynt tror jag..wohoo..
Det enda som jag hittade under min julspaning
 var juliga present band.


1 kommentar:

  1. Nu närmar det sig att julen börjar komma fram i butikerna, något att se fram emot för oss julälskare :)

    SvaraRadera