Nedräkning

onsdag 19 september 2018

Det har äntligen hänt!

Rusta har börjat plocka fram alla ljusslingor, figurer och dörrkransar.
Wohoo!! Jag blir så lycklig!!
Första dagen jag var där såg de ut så här 
meeen dagen efter hade de hänt grejer.
Titta och njut!

Den här snöflingan ska få flytta hem till mig!
Jag har snöflingetema i sovrummet
så den här kommer passa perfekt!


Jag ska ta mig själv i kragen och sparka i gång bloggen på allvar.
Jag ska julspana men också lägga till höstpyssel och 
halloweenpynt som man kan göra själv.

 Linea har kommit med sin vinterkatalog 2018.
Oj så  mycket fint de finns där i, 
bland annat ett bäddset med snöflingor.
Lite sugen är jag,
 men jag vet också att jag köpte ett jättefint förra året som är i flanell.

Linea finns på nätet
Hittade en rabattkod, hoppas den funkar!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar