Nedräkning

måndag 29 augusti 2016

Jag har hittat en guldgruva!

Jag har i dag åter suttit och tittat igenom youtube 
för att hitta bra klipp att dela med mig av.
Och tro mig jag har hittat en guldgruva av inspiration.
Den här tjejen har massor med bra pyssel, tips och trix för alla säsonger.

Hon visar hur man kan pyssla utan att de ska kosta skjortan. 
Jag kommer här lägga upp flera olika länkar, och snälla ta dig verkligen tid att se dom alla!


Gör en  bland annat minibrasa.

Jag kommer garanterat att göra pepparkakssvamparna och 
polkagrisljusen!

Gör mössa, halsduk och vantar utan att sy.

Jag har även förberett en väninnas 40 års present.
Japp de är 39 presenter som slås in i ett paket
så hon får en present för varje år.
Firade även min lillasyster Malin i lördags.
Till henne gjorde jag ett glas som jag visat här tidigare,
men jag hittade en perfekt presentpåse till henne!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar