Nedräkning

onsdag 31 augusti 2016

Extrapriskärring

Jag är en extrapriskärring ut i fingerspetsarna.
Jag älskar att handla billigt.
Dollarstore eller öb är ställen man kan göra fynd.
Där kan du hitta färdiga dekorationer men framför allt
kan du hitta pysselsaker eller sånt som du kan göra om
till nått helt annat.
Men nu är de så att de finns en affärskedja i usa 
som heter Dollar tree.
De skulle vara den perfekta affären för mig.
Jag hittade den här länken på youtube där en 
kvinna visar allt hon köpt på bla Dollar tree.
Den är lite lång men är värd att se för att man 
får massa bra ideér inför Halloween.
Jag blir riktigt sugen på att ha ett riktigt Halloweenparty!


Jag får trösta mig med att gå på Dollarstore i morgon och spana.
I väldigt många filmer på youtube gör
glasskulpturer eller vad man ska kalla dom,
gjorda av ljusstakar och vaser.
De blir så fint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar