Nedräkning

måndag 21 september 2015

Julklapps inventering på gång!

Nu är det dax att börja gå igenom mina presentskåp och inventera alla julklappar så de blir lite ordning på torpet.
Jag har fyra små skåp i mitt sovrum där jag lägger alla mina presenter och julklappar som jag köpt över året.
Tyvärr räcker inte skåpen till för alla presenter. Därför är de dax att gå igenom och skriva ner vem som ska få vad och sortera lite så jag får plats med de julklappar jag ännu inte köpt.
Jag tycker ju de är så fantastiskt roligt med julklappar och presenter över huvud taget.
Jag är dock inte en person som lägger ut 10 000 tals kronor på julklappar, utan är något av en extrapris kärring :) Jag ÄLSKAR att handla billigt, inte skitgrejer för köpandets skull utan utmaningen att hitta nått som personen kan tänkas behöva men inte köper själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar