Nedräkning

måndag 28 september 2015

Jag hörde ryktas om...

Att Rusta har börjat ställa fram lite julpynt, slingor och annat.
 Det måste självklart inspekteras i morgon! 
Tydligen har även julmusten smugit sig in på marknaden igen.. 
de måste ju naturligtvis också undersökas närmare.
 Fram tills dess snokar jag runt i andras bloggar.
 Inte jättemånga som kommit igång med sina julbloggar för i år.
 Men de kommer väll..kanske bara jag som är lite ivrig hehe
Har du en stund över kan jag rekomendera
Där fick jag inspiration till dessa båda skapelser, 
som jag (eftersom jag inte har några barn) tvingade på en väninnas två töser
förra julen
Sen kunde jag ju inte hålla mig...
Ny beställning lagd hos panduro som kan hämtas nästa vecka.
Köpte bla ett kit för karamellkokning. 
Har gjort de förr och de är både gott, roligt och kul att ge bort till jul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar