Nedräkning

fredag 12 oktober 2018

Julkalendrar för vuxna har fullkomligt exploderat i år.

Det känns som julkalendrar börjar bli stort nu, 
och då menar jag inte bara för barnen.
Jag har inte haft en kalender på många år men köpte faktiskt en
på Ikea i går.

Jag ska nog ta mig tillbaka till Ikea och köpa fler!
79 kr kostade den, meen den är förutom praliner
fylld med två stycken presentkort a´50 kr!
Alltså kan man säga att man får betalt för att köpa en hehe


Känns som de är rätt stort med vuxna kalendrar.
Köpa eller göra egen då det är frågan!
Det är bara fantasin som sätter gränserna för hur din kalender ska av.
Det finns vin/ölkalendrar, praliner, the och kaffe, Partylite ljus för att inte
tala om alla med smink och hudvård.
Jag fick erbjudande om en från Glossybox, men för mig är 1299 Kr lite i dyraste laget.
Men det finns ju andra!
Här är en länk till ett stort urval både billigt och dyrt.
Jag ska själv göra en kalender med leksaker och gott till våra 4 katter.

2 kommentarer:

  1. Ja det är verkligen otroligt vilket urval det finns av adventskalendrar numera. Man kan ju få beslutsångest för mindre, haha! Synd att de ska vara så dyra bara.

    SvaraRadera
  2. Håller helt med! Gäller att tänka igenom så många gånger innan man köper alla varianter som finns! Men en IKEA har hittat hem till oss också ;0).

    p.s nu har jag lagt till din blogg på min lista på bloggen, fanns tydligen inte där redan. d.s

    SvaraRadera