Nedräkning

tisdag 1 november 2016

Det är mycket nu!

Jag har inte kunnat blogga under några dagar.
Helgen närmar sig med stormsteg.
Och på lördag går min halloweenfest/40 års firande av stapeln.
Trots att jag förberett mig under månader blir jag ändå inte lugn 
för än allt är på plats och jag ser att mina gäster trivs.
Största problemet för dagen är hur i all världen jag ska få in allt i min lilla bil.
Bilen är nästan full redan och detta är resten som ska få plats...


Som tur är kan kärleken ta dom andra påsarna med mer dekoration samt
alla bakverk som ligger i frysen.
För att inte tala om min bodybag som måste med.


Jag har varit och tittat på lokalen i helgen.
Får tillgång till den 17.00 på fredag.
Då är de pyntande som gäller!
Det är en PRO lokal som ska transformeras till halloween grotta
med så mycket läskigt som de går att få in och det ska vara fixt och färdigt 18.00 
på lördag för då smäller det!

1 kommentar:

  1. Vad spännande! Grattis på födelsedagen och hoppas att du hinner lägga upp lite bilder de kommande dagarna...det låter som om det kommer att bli en underbar fest!!!

    SvaraRadera