Nedräkning

tisdag 8 december 2015

Resor både kors och tvärs

Har spenderat en vecka i Norrland och träffas familj och vänner.
Detta har dock resulterat i att jag varit dåligt på att
uppdatera min blogg.
I morgon åker jag och en väninna på lyxkryssning till Helsingfors.
Det ska bli skönt att få rå om varandra och unna sig lite extra.

Var och fikade med mina bonuskusiner från norr.
Där fick jag syn på detta fina kalenderljus.
Lite oklart vart de kom i från dock.


Jag fick även baka lite godis ihop med min svägerska och hennes barn.
Det var länge sen så man var lite ringrostig.
Men nu kan jag dra igång karamellkokningen här hemma.
Tanken är att jag ska göra lite gott och ge bort i julklapp.


Snäll hade jag också varit för jag fick denna fina julklapp
av min syster Lena.
Hon kan de där med att slå in fina presenter.
Knappt så man vill öppna.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar