Nedräkning

torsdag 11 oktober 2018

Nu är de så mycket att jag inte vet vilken ända att börja i!

Jojojo nu är jag snart så lycklig att jag spricker!!
Jag har varit på julspaning i dag.
Jag har besökt Jula, Ö&B, Ikea och Dollarstore
i Kungens kurva.
Oh my lord..
Där hade de hänt grejer!
Först ut är Jula.

Men tänk ändå på allt som inte är uppackat än.
Ojojoj



Julmust någon?



Och så kör vi Ö&B!
Tjejen som stod och packade upp såg inte lika nöjd ut som jag,
men jag gav henne lite uppmuntran :)
Man måste ju dela med sig av känslan till dom som ingen har



Och som om detta inte vore nog hittade jag glögg på Ikea!!
Gissa vad jag kommer göra i kväll ;)

När jag nu ändå var ute och shoppade 
så måste jag ju besöka mitt Mecka A.K.A Dollarstore.
Där gjorde dom inte mig besviken!!






Men vad de kliar i fingrarna.. vill ha, vill ha, vill ha!
Stod i valet och kvalet om jag skulle köpa en hel uppsättning
av dom här fina tabletterna.
Jag har en röd duk så jag tänker: ska man bryta av med grått?
Dom kostar 20 kr st vilket är billig! Meen jag behöver 8 st så jag vill inte
köpa dubbel uppsättning av varje.
I wish i could men jag är tyvärr inte miljonär :(
Vad tycker du?
Lämna en kommentar!

Tyckte jag var duktig som hade pengar över på kontot när jag
shoppat bland julgrejerna.


Just nu slits jag mellan höstkänslan och pirret inför jul.
Inte blir det lättare när Dollarstore slår
på stort inför Halloween.


Det här är det som fick följa med hem.


Köpte även lakan och handdukar som jag ska göra lite läskiga 
med hjälp av händerna och textilfärg.
Återkommer med det!

4 kommentarer:

  1. Visst är det ljuvligt med jul i butikerna :)
    De grå bordstabletterna skulle verkligen vara fina mot en röd duk tycker jag.

    SvaraRadera
    Svar
    1. jag tänker lite som du...t´bara rött blir lite kaka på kaka :)

      Radera
  2. Underbart när butikerna börjar slå på stora jultrumman! Dollarstore brukar aldrig göra en besviken. Så synd att det inte finns någon i Umeå. :( Håller med om att grått och rött brukar ju funka fint ihop!

    SvaraRadera