Nedräkning

måndag 19 september 2016

julsuget

Jag har på sista tiden riktigt snöat in på halloween 
så de känns lite som jag tappat julsuget en aning.
Jag tror de beror lite på att jag inte konsumerar julrelaterade media.
Mycket av mitt skapande är ju inspirerat av tidningar, tv och framför allt Youtube.
Jag försöker skapa lite julmys med min glögg, som snart är slut!
OMG vad ska jag göra då?
Och idag har jag bakat saffranskubb..igen!

På schemat i dag stod målande av ljuslyktorna jag gjorde i går.
Kärleken har slipat benen till vardagsrumsbordet och vi har börjat betsa.
Första lagret i dag så tar jag vid i morgon och målar benen ytterligare en gång.
Sen är de bara bordsskivan kvar.
Funderar lite på att köpa taklampan i julklapp, som min kärlek är sugen på.
Fick lite pysselsaker som är juliga i mitt Panduro paket.
Återkommer med mer jul vad de lider.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar