Nedräkning

torsdag 29 september 2016

Julbelysning i september?!

Här om dagen susade jag fram genom Stockholm och dra på trissor...
Vissa har fått upp julbelysningen på balkongerna redan.
Å de var inte bara en utan säkert ett tio tal, till och med grannen
har fått upp en färgglad belysning på altanräcket.
Jag älskar julbelysning och myser när jag ser MEN det är förtidigt även för mig.
Själv har jag precis börjat vänja mig med hösten och fått in den lite i hemmet.

Jag har beställt fejklöv på E-bay som jag sedan limmat samman med vanligt smältlim.
Visst vart de bra?


Jag har suttit och knåpat lite.
Har gjort i ordning lite tackkort som jag ska ha till min fest i november.
Köpte detta kit från Panduro för 15 kr i deras outlet.


Lite halloweendekor på 10 kronors ljus från Dollarstore.


Köpte även dessa test tubes på Dollar och dom fina små kittlarna kommer från TGR.



Sakta med säkert börjar halloween smyga sig in i butikerna.
Men jag undrar ju... när kommer julsakerna??
Fick ett sms från en väninna om att tomtarna intagit rusta i Eskilstuna.
Och jag såg minsann lite julslingor på Clas Ohlson i Skärholmen.

Nu vet jag att jag riktigt snöat in på halloween i min blogg som ska vara om julen.
Ni får ursäkta mig men då jag ska fira min 40 årsdag i november är det
halloweentema, så jag fixar och trixar för att få till pyssel som ska lyfta min fest
till årets halloweenfest!
Jag har dock svårt att inte "go all in" så därför blir
halloweenpysslet det som fyller min tid och mitt sinne.
Det är så mycket jag vill göra!!
Kolla in den här länken över Harry Potter ljusen... OMG jag dör! Vill göra!!


Tyvärr minns jag inte hur högt i tak det är i festlokalen, kan bli lite svårt att förverkliga.
Men hur coolt vore inte de??
Jag är inget Harry Potter fan men svävande ljus...vilken halloweenfest skulle inte bli
bättre av de?!
Nu ska jag fortsätta måla mina loppisfynd till rysliga fotoramar.
Vi börjar med svart färg så återkommer jag med det som ska ramas in.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar