Nedräkning

måndag 26 september 2016

Det vart lite shoppning i dag!

Idag lyser flitens lampa.
Jag har varit på Panduro, TGR, myrorna och Ikea
för att införskaffa mer pysselsaker.
När jag kom hem var de bara att sätta fart.
Ljusen från Ikea gjordes lite läskiga.

Sen gjorde jag huvor till bag in box viner som jag sedan ska dekorera på olika sätt.
Den enda som jag vet hur den ser ut är den vita,
den ska bli en mumie med googly eyes som jag köpte på TGR.
Den röda har jag tänkt göra horn och svans till.
Den svarta är jag mer osäker på..


På myrorna hittade jag olika ramar som jag ska använda till läskiga foton,
kanske någon pumpa eller något annat halloweentema.
På TGR köpte jag också lite ljus, lite rekvisita och annat att ha till festen.
Jag fick tag på lite konstgjorda blommor billigt. 
Så dom har jag helt sonika sprayat svarta,
det visar sig i morgon när dom fått torka om de blivit bra.
Återkommer med bilder när allt pyssel är klart.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar