Nedräkning

onsdag 24 augusti 2016

Kvalitet eller kvantitet

Jag sitter med lite dåligt samvete över att jag inte bloggar varje dag.
Vissa dagar hittar jag inte något spännande att skriva om.
Hur tänker ni? Är kvantitet viktigare än kvalitet?
Jag sitter mycket på dagarna och kollar på youtubeklipp som jag 
vill dela med mig av.
Men vissa dagar hittar jag inget speciellt.
Den här videon har jag dock hittat.
Jag tänkte göra en till min 40 år fest.
Men jag tänker att de någon går att göra dessa
för att göra julklappar  lite extra speciella.

4 kommentarer:

  1. Personligen tycker jag att julbloggandet ska kännas som något roligt och som jag främst gör för min egen skull. Med andra ord tycker jag inte att man ska känna att man måste publicera en massa blogginlägg bara för att. Huvudsaken är att det känns kul! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack för dina ord! du har helt rätt. man ska inte få prestationsångest!

      Radera
    2. tack för dina ord! du har helt rätt. man ska inte få prestationsångest!

      Radera
  2. Jag håller med Anette - man ska bara blogga när man känner för det och bara när det känns roligt! Bloggen ska ju tillföra något i ens liv och inte kännas som ett krav:)

    SvaraRadera