Nedräkning

onsdag 18 november 2015

Julkalender

Idag har jag försökt knåpa ihop en julkalender till kärlekens fyra katter.
Ramen jag försökte göra med stålvajer visade sig inte vara 
tillräckligt stabil, så jag måste tänka om.
Inser oxå att de är mycket pilligare än jag tänkte så Tjejen 
får nog en annan typ av kalender. 


Min syster  taggade mig på facebook med en bild som är mycket talande.
Jag höll på att garva läppen av mig!
För det är verkligen så här de får se ut om vi ska ha gran 
i kärleksnästet.
Jag funderade ett tag på att hänga den upp och ner men de 
här funkar ju också!

Jag har även börjat med en kruka jag tänkte ge bort till svärmor i julgåva.
Den är bara halvfärdig på detta kort.
Jag älskar det här motivet så jag har en hel
uppsättning krukor hemma.

Nu ska jag slänga i gång en saffransdeg, 
för någon (läs jag) har ätit upp alla bullar i frysen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar