Nedräkning

onsdag 4 november 2015

Bloggträff låter lockande

Jag har sett att  man tidigare år haft en träff för julbloggare på 
Skansen i sthlm men har inte funnit att det blir nått liknande i år
Så jag tänkte "själv är bäste dräng"
Läser du detta och själv har en julblogg att: detta vill jag vara med på!
Hör av dig så styr vi upp något!
lånad bild från www.jultradition.se
Skansen är ju inget måste men en träff vore kul tycker jag!

Hittade en video där dom visar hur man lätt 
skickar en halsduk utan stickor.
Ser busenkelt ut så till och med jag skulle kunna lyckas.
Jag använder dock inte halsdukar efter som jag är 
väldigt varmblodig.

3 kommentarer:

  1. Härligt! Kanske lägga det i samband med någon mysig julmarknad? Om det är några om är intresserade. 😃👍🏻

    SvaraRadera
  2. Härligt! Kanske lägga det i samband med någon mysig julmarknad? Om det är några om är intresserade. 😃👍🏻

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du och jag! kul om fler vill hänga på!

      Radera