Nedräkning

fredag 2 oktober 2015

Vilket fynd!

Idag har jag varit och hämtat mitt paket hos panduro.
 Gissa om jag är nöjd!
 Tack vare mitt presentkort från svärmor och
 min 30 % rabattkupong har jag ännu mer pysselsaker.
Jag måste säga att pappersblocket jag beställde må ha varit dyrt,
 men oj vad mycket man får för pengarna!


Karamell kittet är också mycket prisvärt. I den finns allt du behöver
för att kunna koka egna karameller i flera olika smaker och färger.
Egentligen skulle jag vilja göra allt nu, pyssel och karameller.
 Men jag ska vänta till närmare jul så jag kan ge bort allt hemgjort i julklapp.
Men vad de kliar i fingrarna!


Sen var jag på Hemköp och inhandlade årets första julmust.
Tyvärr fanns de bara light men de är iallafall julmust!
I kväll sätter jag nog på fuskbrasan på tv:n, tänder ljus och smuttar på
min efterlängtade julmust!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar