Nedräkning

torsdag 1 oktober 2015

Varde ljus...

Idag har jag åter varit på shopping turné.
 Idag inhandlades massor av ljus, både kronljus och gravljus.
 Nu är det ju inte så att jag har många gravar att gå till, utan använder gravljusen i mina ljuslyktor som jag har på balkongen. Jag tycker de är fiffigt att använda dom eftersom dom brinner 2½ respektive 5 dygn. Och har du en stabil lykta kan du ha dom brinnande hela tiden.
Låt mig säga så här..jag bränner massor med ljus. Ute lika väl som inne. 
Vid den här tiden på året brinner alltid åtminstone en av mina lyktor. 
Ser verkligen mysigt ut när man passerar utanför i parken.
Jag har även gravlyktor i mina blommor.
Himla praktiskt eftersom är gjorda för att stå utomhus och dessutom
finns det oftast en pinne med som man sticker ner i jorden.


Hittade lila gravljus på netto för 8 kr och dom tänker jag piffa till lite
 med servettdecoupage och ha till halloween.
Servetterna är inköpa på ÖB för en billig peng.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar