Nedräkning

tisdag 27 oktober 2015

Var sak har sin plats eller?

I år blir de trixigt att få plats med allt mitt julpynt.
Jag är nu mer sambo med min lillebror som har sin lya i delar av mitt kök.
Och nu slog det mig att jag har ingenstans att sätta
 allt mitt pynt jag brukar ha i köket. 
Lillebror godkänner julgardiner men vill ha sitt rum i fred.

Så här brukar mitt kök se ut under julen.
Förra året slog jag in min skafferidörr men band och rosett
så de ser ut som en jättejulklapp.
Krukorna med tomtar i fönstret har jag gjort själv med
servettdecoupage.

Frågan är som sagt vart gör jag av med allt mitt pynt?
Jag är väldigt konservativ och vill att mitt hem ska se ut som de
gjort alla år tidigare. Var sak har sin plats.
Dax att tänka om!























 Jag älskar all julens röda färg. Dekorera med röda julkulor gör så stor skillnad.
Fyll ett kakfat eller svampkorgen så har du ett vackert stilleben.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar