Nedräkning

torsdag 22 oktober 2015

Storbak

Idag har bakning stått på schemat. 
Jag var tvungen att baka nya lussekatter efter som någon
 (läs jag) har ätit upp alla redan.
 Sen skulle svärmor komma över på skinkmacka,
 så jag tänkte att jag slänger ihop lite vörtbröd.
Eftersom jag ändå hade alla ingredienser hemma. 
Var min första gång med vörtbröd men det vart faktiskt riktigt bra. 
Hemma hos oss är det alltid kärleken som står för brödbaket.


Något som jag inte kan rekommendera är Skogahomls saffransklipp.
Dom smakar helt okej som vanlig bulle, men smakar 
allt annat än saffran.
Jag har även roat mig med att titta runt på folks julbloggar.
Jag blir riktigt avundsjuk för dom är så fina.
Själv är jag helt värdelös på tekniska saker som datorer och webbsidor.
Jag tröstar mig med att även om inte utseendet på bloggen inte 
ligger på topp så har jag ett bra och varierande innehåll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar