Nedräkning

fredag 9 oktober 2015

Lämnat kärleksnästet och flugit väster ut...

Hemma i Eskilstuna igen. 
Jag har en lång helg med nära och kära på besökt. 
En av mina väninnor ska komma och hålla en Perfekt Home visning på lördag. 
Dom har fantastiskt fina saker med bra kvalité. 
Och självklart vill jag att alla mina vänner ska ha tid att komma. 
Bonusen blir att väninnan som håller visningen ska bo kvar hos mig till söndagen.
Det ska bli så mysigt alltihop! 
Just nu håller jag på och bakar en kanelkaka, tillsammans med pepparkakor och saffransskorpor kommer mina gäster förstå vart åt vi lutar!
Ny jultidning ute måste självklart inhandlas. 
Sen hittade jag även ett sett med flera tidningar med massor med pyssel i.
Jag har aldrig tidigare sett den här varianten och den var riktigt dyr så jag 
hoppas den är värld pengarna.


Hittade tyvärr ingen glögg i affären, dom sa att de kommer och ca 2 veckor.
Nu ska jag ut och plundra mina skåp här hemma
om jag inte missminner mig står de någon flaska i nått skåp.
Gäller bara att de fortfarande går att dricka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar