Nedräkning

tisdag 6 oktober 2015

Första julmagasinet har anlänt!

Idag kom kärleken hem  med ett rykande färskt nr av Allers julmagasin 2015, 
Äntligen! Lägg på de att jag hittade en flaska glögg i kylen från förra året.
 (hoppas den går att dricka)

Hittade även massor med fina servettmotiv när jag var på Hedlandet utanför Mariefred.
Alla som letat fina motiv att göra decoupage av 
vet att man kan få köpa servetter för mellan 5-10 kr stryck för dom + porto bla på tradera. 
Här hittade jag ett helt paket för 10 kr, ett fynd alltså!
Var på IKEA i dag och köpte bla värmeledljus ganska billigt. 
Men till min irritation inser jag först när jag kommer hem att man måste
köpa batterierna separat. 
Så de är bara att ställa kosan tillbaka i morgon
Nu ska jag värma lite glögg och ta en skiva av den  mjuka pepparkaka 
med lingon som jag bakat på eftermiddagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar