Nedräkning

torsdag 24 september 2015

Kan man bli hög på jul?

Här sitter jag och ser på första avsnittet någonsin av Jul med Ernst, dricker kaffe och äter pepparkakor. Jag önskar att jag kunde dela med mig av känslan jag har i kroppen just nu. Det riktigt bubblar inom mig, ja jag blir euforisk av dofterna, smakerna och intrycken.
Det är som när första Julmagasinet kommer ut i affärerna...OMG! då blir jag lycklig!


På tv4 play premium finns alla 7 säsonger av Jul med Ernst, 
och min plan nu är att börja från början och beta av alla hans julprogram.
På tv4 premium finns även Leilas Jul i flera säsonger som också är helt fantastiska
 när de kommer till att locka fram julstämningen.
Kan inte julen bara komma snart?!

1 kommentar:

  1. Jo, man kan bli hög på jul! Så härligt! Jag vill oxå se på Ernst! Men min smärtgräns för jul startar i oktober! 😁 Bara några dagar kvar! 😊

    SvaraRadera